Историята на моите устни Jo’dina...

"Cтpyвa cи дa пoмиcлитe въpxy нeщo нoвo, с ĸoeтo дa пpoĸoпaeтe нoви пътeĸи, a нe дa ce блъcĸaтe c тълпaтa във вeчe oтъпĸaнитe тaĸивa."

Дълго време търсих модел за устни и не намирах... тогава сякаш се сетих отново, че мога да опитам да създам сам нещо от нищото, чрез рисуване. Започнах с молив и гумичка докато стигна до черния писец за да го оцветя. Така за два часа устните бяха създадени и някак вече имах ясна визия, кое къде ще разположа. За да не стои единия етикет като изолиран, сложих още един на капачката. Все пак няма нищо по-хубаво да те посрещне чифт устни(макар и само от капачката на крема) ведро настроени, леко отворени във възхита, и който биха искали да ти кажат... „Благодаря ти, че те има на този свят. Благодаря ти, че направи това за мен. Имах нужда от това и ти интуитивно си го създал, а сега аз ще му се насладя...“
Така, когато ги дадох да се правят и понеже човека изпълняваш заръките ми е изключителен и неповторим, създава нещата ми в пълна свобода. Има пълна 100% свобода за да се разгърне в дизайн, цветова гама и  визия... Аз мога само да стоя и с възхита да гледам...

И така вече си имаме устни първо качество... приканващи към: „Ела вълчо изяж ме!“

И нека не забравяме, че съм „новобранец“ в тази област и се наслаждавам когато чета различни неща, а те отключват някаква цветова и творческа реакция в мен, което ражда идеята за нуждите ми. Така се роди и „Jo’dina“. Малко, нежно и крехко създание във вид на крем с изключителна стойност и качества... Предназначен за едно, но с широк спектър на действие не ограничаващ се в нищо.

 Името не бих казал, как се сформира(за да не издавам баш всичко свързано с всеки един продукт от гамата ми)...

И ще завърша с думите на Дейвид Огилви, които ме усмихнаха много, а надявам се и вас: Cтpyвa cи дa пoмиcлитe ĸaĸ дa пpидaдeтe нa пpoдyĸтът или нa ycлyгaтa cи вид, чe пpитeжaвaт виcoĸo ĸaчecтвo – нeщo ĸoeтo вce eднo дaвa нa ĸлиeнтa билeт зa пъpвa ĸлaca.

                                                                                                ...заповядайте